.
Ένας βασικός λόγος - αν όχι ο βασικότερος - της δημιουργίας των blog όταν πρωτο - εμφανίστηκαν ήταν να λέει ο καθένας τον καημό του και τις σκέψεις του.
Ας κρατήσω λοιπόν κι εγώ την παράδοση προσπαθώντας να εκθέσω κάποιες σκέψεις σε θέματα σχετικά με την επιμόρφωση (Β΄επιπέδου παρακαλώ) στην οποία συμμετέχω ως επιμορφούμενος εκπαιδευτικός.

Το σχολείο όπου επιμορφώνομαι και επιλέχτηκε για να λειτουργήσει ως ΚΣΕ μπορεί να φιλοξενήσει 11 άτομα στα οποία αντιστοιχεί κι από ένας υπολογιστής. Καλό αυτό.

Τα δύσκολα όμως αρχίζουν όταν αυτά τα δέκα άτομα προσπαθούν (ταυτόχρονα) να ανοίξουν μία σελίδα στο Internet.
Η σύνδεση του εργαστηρίου με το δίκτυο είναι ISDN, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι έχεις ένα σωλήνα με διάμετρο όσο ένα καλαμάκι και 11 βρύσες συνδεδεμένες οι οποίες ανοίγουν ταυτόχρονα και προσπαθούν να γεμίσουν από ένα ποτήρι νερό. Κάποια στιγμή βέβαια, σταγόνα - σταγόνα, τα ποτήρια γεμίζουν (ανοίγει η σελίδα) αλλά τα νεύρα μας έχουνε σπάσει και ο χρόνος έχει χαθεί.

Το αποτέλεσμα είναι ότι πολλές φορές καταλήγουμε να μην κάνουμε καν τον κόπο να το επιχειρήσουμε και ο επιμορφωτής προσπαθεί να μας εξηγήσει το τι θα μπορούσαμε να κάνουμε αν μπαίναμε στην τάδε σελίδα, κατεβάζαμε το τάδε αρχείο κτλ. ή μας συστήνει να το δοκιμάσουμε στο σπίτι μας. Άντε να σημειώσεις όλα τα link και τις διαδικασίες που θα χρειαστούν! Πού κουράγιο να το επιχειρήσεις!

Για κατέβασμα αρχείων ούτε που να το συζητάμε. Το ποτήρι τότε γίνεται κανάτα και μερικές φορές βαρέλι για τη μικρή βρύση μας.

Προσπάθησα να εκθέσω το πρόβλημα και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε στη διευθύντρια του σχολείου που φιλοξενεί το πρόγραμμα αλλά έμεινα με την αίσθηση ότι δεν πρέπει να περιμένω και πολλά πράγματα αφού η πρώτη απάντηση που πήρα ήταν ότι το ΚΣΕ καλύπτει τις προδιαγραφές οι οποίες απαιτούνταν για τη λειτουργία του!

Αναρωτιέμαι, αυτοί που έθεσαν τις προδιαγραφές, δεν έχουν ιδέα γι' αυτά τα πράγματα; Είναι δυνατόν να γίνεται αυτή η επιμόρφωση (που συχνά απαιτεί σύνδεση με το δίκτυο) με σύνδεση ISDN; Δεν ξέρω, τι να πω! Μήπως είμαι παράλογος;

Αν η γρήγορη σύνδεση ADSL είχε τις τιμές που είχε πριν 4 χρόνια, θα έλεγα ότι το κάνουν για το κόστος (απαράδεκτη μεν αλλά θα ήταν μια δικαιολογία). Σήμερα όμως οι τιμές ADSL έχουν πέσει και βρίσκονται σε πολύ λογικά επίπεδα, άσε που την παρέχει και το Πανεπιστήμιο δωρεάν. Άρα δεν συντρέχει τέτοιος λόγος. Γιατί λοιπόν αυτή η κατάντια;

Αλλά μάλλον φταίμε κι εμείς που συνεχίζουμε να πηγαίνουμε στα μαθήματα αδιαμαρτύρητα, ενώ θα έπρεπε να τους πληροφορήσουμε ότι με τις παρούσες συνθήκες προτιμάμε να καθίσουμε στα σπιτάκια μας μέχρι να βελτιωθεί η κατάσταση, τινάζοντας όλο το πρόγραμμα στον αέρα.

Οποιοσδήποτε εξωτερικός παρατηρητής, ανακεφαλαιώνοντας την κατάσταση θα αναρωτιόταν:

  • Δουλεύετε πέρα από το ωράριο εργασίας σας (απογεύματα)
  • Συνεχίζετε και ένα μήνα μετά το πέρας της σχολικής χρονιάς
  • Πάτε για εκπαίδευση στους υπολογιστές και βρίσκετε πάλι μπροστά σας τις θεωρίες της εκπαίδευσης που τις έχετε φάει στη μάπα σε κάθε σεμινάριο και σε κάθε επιμόρφωση.
  • Δεν παίρνετε φράγκο γι' αυτό. Ούτε μια ψευτο-επιδότηση, έτσι για τα μάτια.
  • Και όλα αυτά τα κάνετε με τη θέλησή σας!


Ρε! Μπας κι είστε μαζόχες τελικά;


Όχι, φίλε μου. Να βελτιωθούμε και να προσφέρουμε περισσότερα θέλουμε.
Σίγουρα δεν περιμένουμε να εκτιμηθεί αυτό ιδιαίτερα αλλά δεν φανταζόμαστε ότι θα τιμωρηθούμε κιόλας!
Share:

1 σχόλιο:

Ζώης Home art είπε...

Μάλλον πρέπει να ξύσετε λίγο το κεφάλι και όχι το πηγούνι όπως ο χιμπατζής.

ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ

Παραλίες της Ηπείρου

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ


ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Nobody is perfect!


Lefteris Zikos

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Η φωτογραφία μου
Ιωάννινα, Greece
Δάσκαλος στο δημοτικό, κιθαρίστας, τραγουδιστής. Primary school teacher, quitarist, singer.