.
Άνοιξα αυτό το blog στη διάρκεια της επιμόρφωσής μου ως εκπαιδευτικού στις νέες τεχνολογίες, πιο πολύ για να δω πώς δουλεύει το θέμα και πώς φτιάχνεται ένα blog.
Μιας και το έφτιαξα, είπα να γράψω κάτι και το πρώτο πράγμα που έγραψα ήταν ότι για την ώρα δε με εκφράζει το blogάρισμα και ότι προτιμώ τα forums, παραπέμποντας στη σελίδα του travelforum.gr που είναι σχετική με ταξίδια.

Στη συνέχεια όμως αναγκάστηκα να αναθεωρήσω τις απόψεις μου. Στην αρχή για πρακτικούς λόγους, θέλοντας να βοηθήσω κάποιους συμμαθητές μου στην επιμόρφωση (χρησιμοποιώντας το blog για το ανέβασμα κάποιων tutorials σχετικά με τα θέματα που κάναμε το απόγευμα) αλλά το θέμα δε σταμάτησε εκεί που υπέθεσα.

Τώρα βλέπω ότι ούτε κι εγώ δεν ξέρω πού θα βγει τελικά η υπόθεση και πόσο θα κρατήσει.

Καλή περιήγηση.
Share:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ

Παραλίες της Ηπείρου

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ


ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Nobody is perfect!


Lefteris Zikos

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Η φωτογραφία μου
Ιωάννινα, Greece
Δάσκαλος στο δημοτικό, κιθαρίστας, τραγουδιστής. Primary school teacher, quitarist, singer.