.
Τέταρτη μέρα σήμερα και επιτέλους λίγη δράση.
Τρόμαξα με τις τρεις πρώτες μέρες, και νόμιζα ότι θα αρχίσουμε πάλι να λέμε για τον Piaget και τον Skinner.
Ευτυχώς!

Πρέπει να πω ότι αν και περιδιαβαίνω στο δίκτυο εδώ και χρόνια, δεν έχω και πολλά πάρε - δώσε με τις δικτυακές επικοινωνίες, ιδίως τις σύγχρονες, γιατί τους φίλους μου τους βρίσκω συνήθως στην καφετέρια το βράδυ. Για να φανταστείτε ούτε MSN δεν έχω ως τώρα. Μια φορά μόνο θυμάμαι ότι είχα κάνει μια ολιγόλεπτη συζήτηση μέσα από το Gmail.

Όσο αφορά τις ασύγχρονες επικοινωνίες όμως, έχω γίνει γερόλυκος. Ούτε κι εγώ ξέρω σε πόσα φόρουμ έχω γραφτεί κι έχω ανταλλάξει χιλιάδες μηνύματα. Όλα αυτά συνήθως για τεχνικά θέματα (κατασκευή ιστοσελίδων, κινητή τηλεφωνία, κιθάρα, φωτογραφία και άλλα τέτοια). Μέχρι και δικό μου φόρουμ έφτιαξα στο τέλος προ διετίας (το travelforum.gr που το αναφέρω και στο πρώτο μήνυμα). Η επικοινωνία αυτή όμως μέχρι τώρα, εκτός από ασύγχρονη, διεξάγονταν σχεδόν αποκλειστικά με αγνώστους που απλώς είχαν τα ίδια ενδιαφέροντα ή το ίδιο πρόβλημα ή προσφερόταν να βοηθήσουν στη λύση του.

Σήμερα λοιπόν μπορώ να πω ότι για μένα τουλάχιστον κάτι άλλαξε σ' αυτόν τον τομέα, μιας και από σήμερα σχεδόν όλα τα μέλη του ΚΣΕ μας (από επιμορφούμενους και επιμορφωτές) ανήκουμε σε μια ομάδα που ανέλαβαν να ανοίξουν οι διδάσκοντες για όλους μας. Στην ώρα της εκπαίδευσης κάναμε μάλιστα και την εγγραφή μας και τώρα είμαστε έτοιμοι για ανταλλαγές μηνυμάτων, πληροφοριών και υλικού.

Πρώτη φορά ανήκω σε μια ομάδα που αποτελείται από γνωστά πρόσωπα που δεν βρίσκω το βράδυ να τα πούμε δια ζώσης. Εκ πρώτης όψεως το βλέπω πολύ θετικά. Οι συνεργασίες συνήθως βγάζουν καλά πράγματα.

Ας ελπίσουμε να συνεχίσουμε ακόμα πιο δημιουργικά. Περιμένω με ανυπομονησία τα επόμενα μαθήματα, να δούμε τι θα δούμε. Αν ήταν και η σύνδεση του ΚΣΕ με το δίκτυο γρήγορη, τι καλά που θα 'τανε. Αλλά δυστυχώς σέρνεται.
Share:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ

Παραλίες της Ηπείρου

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ


ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Nobody is perfect!


Lefteris Zikos

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Η φωτογραφία μου
Ιωάννινα, Greece
Δάσκαλος στο δημοτικό, κιθαρίστας, τραγουδιστής. Primary school teacher, quitarist, singer.