.
... δεν του δίνει η μάνα, λέει η παροιμία.

Οι διαμαρτυρίες μας έπιασαν τόπο.

Έχουμε ADSL !!

επιτέλους, πετάμε!

Share:
.
Τέταρτη μέρα σήμερα και επιτέλους λίγη δράση.
Τρόμαξα με τις τρεις πρώτες μέρες, και νόμιζα ότι θα αρχίσουμε πάλι να λέμε για τον Piaget και τον Skinner.
Ευτυχώς!

Πρέπει να πω ότι αν και περιδιαβαίνω στο δίκτυο εδώ και χρόνια, δεν έχω και πολλά πάρε - δώσε με τις δικτυακές επικοινωνίες, ιδίως τις σύγχρονες, γιατί τους φίλους μου τους βρίσκω συνήθως στην καφετέρια το βράδυ. Για να φανταστείτε ούτε MSN δεν έχω ως τώρα. Μια φορά μόνο θυμάμαι ότι είχα κάνει μια ολιγόλεπτη συζήτηση μέσα από το Gmail.

Όσο αφορά τις ασύγχρονες επικοινωνίες όμως, έχω γίνει γερόλυκος. Ούτε κι εγώ ξέρω σε πόσα φόρουμ έχω γραφτεί κι έχω ανταλλάξει χιλιάδες μηνύματα. Όλα αυτά συνήθως για τεχνικά θέματα (κατασκευή ιστοσελίδων, κινητή τηλεφωνία, κιθάρα, φωτογραφία και άλλα τέτοια). Μέχρι και δικό μου φόρουμ έφτιαξα στο τέλος προ διετίας (το travelforum.gr που το αναφέρω και στο πρώτο μήνυμα). Η επικοινωνία αυτή όμως μέχρι τώρα, εκτός από ασύγχρονη, διεξάγονταν σχεδόν αποκλειστικά με αγνώστους που απλώς είχαν τα ίδια ενδιαφέροντα ή το ίδιο πρόβλημα ή προσφερόταν να βοηθήσουν στη λύση του.

Σήμερα λοιπόν μπορώ να πω ότι για μένα τουλάχιστον κάτι άλλαξε σ' αυτόν τον τομέα, μιας και από σήμερα σχεδόν όλα τα μέλη του ΚΣΕ μας (από επιμορφούμενους και επιμορφωτές) ανήκουμε σε μια ομάδα που ανέλαβαν να ανοίξουν οι διδάσκοντες για όλους μας. Στην ώρα της εκπαίδευσης κάναμε μάλιστα και την εγγραφή μας και τώρα είμαστε έτοιμοι για ανταλλαγές μηνυμάτων, πληροφοριών και υλικού.

Πρώτη φορά ανήκω σε μια ομάδα που αποτελείται από γνωστά πρόσωπα που δεν βρίσκω το βράδυ να τα πούμε δια ζώσης. Εκ πρώτης όψεως το βλέπω πολύ θετικά. Οι συνεργασίες συνήθως βγάζουν καλά πράγματα.

Ας ελπίσουμε να συνεχίσουμε ακόμα πιο δημιουργικά. Περιμένω με ανυπομονησία τα επόμενα μαθήματα, να δούμε τι θα δούμε. Αν ήταν και η σύνδεση του ΚΣΕ με το δίκτυο γρήγορη, τι καλά που θα 'τανε. Αλλά δυστυχώς σέρνεται.
Share:
.
Ένας βασικός λόγος - αν όχι ο βασικότερος - της δημιουργίας των blog όταν πρωτο - εμφανίστηκαν ήταν να λέει ο καθένας τον καημό του και τις σκέψεις του.
Ας κρατήσω λοιπόν κι εγώ την παράδοση προσπαθώντας να εκθέσω κάποιες σκέψεις σε θέματα σχετικά με την επιμόρφωση (Β΄επιπέδου παρακαλώ) στην οποία συμμετέχω ως επιμορφούμενος εκπαιδευτικός.

Το σχολείο όπου επιμορφώνομαι και επιλέχτηκε για να λειτουργήσει ως ΚΣΕ μπορεί να φιλοξενήσει 11 άτομα στα οποία αντιστοιχεί κι από ένας υπολογιστής. Καλό αυτό.

Τα δύσκολα όμως αρχίζουν όταν αυτά τα δέκα άτομα προσπαθούν (ταυτόχρονα) να ανοίξουν μία σελίδα στο Internet.
Η σύνδεση του εργαστηρίου με το δίκτυο είναι ISDN, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι έχεις ένα σωλήνα με διάμετρο όσο ένα καλαμάκι και 11 βρύσες συνδεδεμένες οι οποίες ανοίγουν ταυτόχρονα και προσπαθούν να γεμίσουν από ένα ποτήρι νερό. Κάποια στιγμή βέβαια, σταγόνα - σταγόνα, τα ποτήρια γεμίζουν (ανοίγει η σελίδα) αλλά τα νεύρα μας έχουνε σπάσει και ο χρόνος έχει χαθεί.

Το αποτέλεσμα είναι ότι πολλές φορές καταλήγουμε να μην κάνουμε καν τον κόπο να το επιχειρήσουμε και ο επιμορφωτής προσπαθεί να μας εξηγήσει το τι θα μπορούσαμε να κάνουμε αν μπαίναμε στην τάδε σελίδα, κατεβάζαμε το τάδε αρχείο κτλ. ή μας συστήνει να το δοκιμάσουμε στο σπίτι μας. Άντε να σημειώσεις όλα τα link και τις διαδικασίες που θα χρειαστούν! Πού κουράγιο να το επιχειρήσεις!

Για κατέβασμα αρχείων ούτε που να το συζητάμε. Το ποτήρι τότε γίνεται κανάτα και μερικές φορές βαρέλι για τη μικρή βρύση μας.

Προσπάθησα να εκθέσω το πρόβλημα και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε στη διευθύντρια του σχολείου που φιλοξενεί το πρόγραμμα αλλά έμεινα με την αίσθηση ότι δεν πρέπει να περιμένω και πολλά πράγματα αφού η πρώτη απάντηση που πήρα ήταν ότι το ΚΣΕ καλύπτει τις προδιαγραφές οι οποίες απαιτούνταν για τη λειτουργία του!

Αναρωτιέμαι, αυτοί που έθεσαν τις προδιαγραφές, δεν έχουν ιδέα γι' αυτά τα πράγματα; Είναι δυνατόν να γίνεται αυτή η επιμόρφωση (που συχνά απαιτεί σύνδεση με το δίκτυο) με σύνδεση ISDN; Δεν ξέρω, τι να πω! Μήπως είμαι παράλογος;

Αν η γρήγορη σύνδεση ADSL είχε τις τιμές που είχε πριν 4 χρόνια, θα έλεγα ότι το κάνουν για το κόστος (απαράδεκτη μεν αλλά θα ήταν μια δικαιολογία). Σήμερα όμως οι τιμές ADSL έχουν πέσει και βρίσκονται σε πολύ λογικά επίπεδα, άσε που την παρέχει και το Πανεπιστήμιο δωρεάν. Άρα δεν συντρέχει τέτοιος λόγος. Γιατί λοιπόν αυτή η κατάντια;

Αλλά μάλλον φταίμε κι εμείς που συνεχίζουμε να πηγαίνουμε στα μαθήματα αδιαμαρτύρητα, ενώ θα έπρεπε να τους πληροφορήσουμε ότι με τις παρούσες συνθήκες προτιμάμε να καθίσουμε στα σπιτάκια μας μέχρι να βελτιωθεί η κατάσταση, τινάζοντας όλο το πρόγραμμα στον αέρα.

Οποιοσδήποτε εξωτερικός παρατηρητής, ανακεφαλαιώνοντας την κατάσταση θα αναρωτιόταν:

  • Δουλεύετε πέρα από το ωράριο εργασίας σας (απογεύματα)
  • Συνεχίζετε και ένα μήνα μετά το πέρας της σχολικής χρονιάς
  • Πάτε για εκπαίδευση στους υπολογιστές και βρίσκετε πάλι μπροστά σας τις θεωρίες της εκπαίδευσης που τις έχετε φάει στη μάπα σε κάθε σεμινάριο και σε κάθε επιμόρφωση.
  • Δεν παίρνετε φράγκο γι' αυτό. Ούτε μια ψευτο-επιδότηση, έτσι για τα μάτια.
  • Και όλα αυτά τα κάνετε με τη θέλησή σας!


Ρε! Μπας κι είστε μαζόχες τελικά;


Όχι, φίλε μου. Να βελτιωθούμε και να προσφέρουμε περισσότερα θέλουμε.
Σίγουρα δεν περιμένουμε να εκτιμηθεί αυτό ιδιαίτερα αλλά δεν φανταζόμαστε ότι θα τιμωρηθούμε κιόλας!
Share:

... συνέχεια από το προηγούμενο

ΠΡΟΛΟΓΟΣ

Ένα πρόβλημα συνεννόησης που προκύπτει συχνά μεταξύ ενός έμπειρου και ενός άπειρου χρήστη στα Windows είναι το εξής:

Τα Windows από προεπιλογή αποκρύπτουν τις "καταλήξεις" ή αλλιώς "επεκτάσεις" στα ονόματα των αρχείων. Για παράδειγμα όλα τα έγγραφα του Word έχουν στο τέλος του ονόματός τους μια τελεία που ακολουθείται από την επέκταση "doc". Π.χ.: "Εργασίες Β΄τάξης.doc". Η κατάληξη αυτή τα κάνει να αναγνωρίζονται ως αρχεία κειμένου και τα συσχετίζει ώστε να ανοίγουν με το πρόγραμμα Word.
Ο απλός χρήστης δεν πρόκειται να δει αυτήν την κατάληξη (ούτε καν ξέρει ότι υπάρχει) και όταν ο άλλος του λέει "ψάξε να βρεις ένα αρχείο doc", δεν καταλαβαίνει τι εννοεί.

Το ίδιο συμβαίνει και με τα βίντεο . Υπάρχουν βίντεο σε πολλά φορμά (avi, mpg, mp4, flv κτλ.) Ο απλός χρήστης όμως δεν μπορεί να καταλάβει τη διαφορά γιατί στην οθόνη του φαίνονται όλα ίδια (ή σχεδόν ίδια) όπως παρακάτω:




Στην πραγματικότητα όμως τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Με μια μικρή ρύθμιση στα Windows θα μας αποκαλύπτονταν το "παρασκήνιο" της υπόθεσης και θα βλέπαμε την παρακάτω εικόνα:





Αυτές οι καταλήξεις μάς δίνουν απάντηση στην απορία γιατί μερικά video τα παίζει ένα πρόγραμμα (ή το κινητό μας π.χ.) ενώ άλλα όχι. Η "επέκταση" αυτή (μετά την τελευταία τελεία) παίζει λοιπόν σπουδαίο ρόλο. Αν κάποιος που δεν έχει αυτή τη γνώση ακούσει ότι τα *.flv video (του youtube) δεν τα παίζει π.χ. το Power Point, δεν μπορεί να κατανοήσει τι συμβαίνει γιατί χωρίς τις καταλήξεις όλα φαίνονται ίδια. Όλα βίντεο είναι!!

Για να έχουμε λοιπόν πλήρη έλεγχο και να μπορούμε να συνεννοηθούμε καλύτερα, ας κάνουμε αυτές τις καταλήξεις ορατές για να ξέρουμε πού βαδίζουμε.

Στα Windows XP ανοίξτε την "Εξερεύνηση των Windows" (ένας εύκολος τρόπος είναι να πατήσετε το WinKey (το πλήκτρο με το παραθυράκι των Windows δίπλα από το Alt στο πληκτρολόγιό σας) και το Ε. Δηλαδή WinKey+E και ανοίγει η "Εξερεύνηση των Windows".
Στη συνέχεια πηγαίνετε πάνω στο μενού:
Εργαλεία > Επιλογές Φακέλων > Καρτέλα "Προβολή" > και θα ξε-τσεκάρετε το "Απόκρυψη επεκτάσεων για γνωστούς τύπους αρχείων". Δεν έχω τα XP αυτή τη στιγμή αλλά ελπίζω να θυμάμαι σωστά τη διαδρομή. Αυτό ήταν. Τώρα οι καταλήξεις των αρχείων θα είναι πια ορατές.

Στα Vista η διαδρομή είναι Εξερεύνηση των Windows > Μενού "Οργάνωση" > Επιλογές φακέλων και αναζήτησης > Προβολή > και εδώ ξε-τσεκάρισμα του "Απόκρυψη επεκτάσεων για γνωστούς τύπους αρχείων". Μιας και τα έχω εγκαταστημένα, παραθέτω και τις ανάλογες εικόνες:



και στη συνέχεια στην καρτέλα "Προβολή" και ξε - τικάρετε το ": "Απόκρυψη επεκτάσεων για γνωστούς τύπους αρχείων". Αυτή η παρακάτω εικόνα είναι σχεδόν ολόιδια και στα XP :

ΚΥΡΙΩΣ ΘΕΜΑ

Ωραία λοιπόν, τώρα μπορούμε να συνεννοηθούμε. Θα έχετε κατεβάσει κάποιο βίντεο ήδη από το youtube όπως αναφερόταν στο προηγούμενο tutorial. Για ξανακοιτάξτε το τώρα. Θα δείτε ότι στο τέλος του ονόματός του έχει την κατάληξη .flv.
Εμείς είπαμε ότι θέλουμε να βάλουμε αυτό το video σε μια παρουσίασή μας αλλά το Power Point δεν παίζει flv αρχεία. Θα πρέπει λοιπόν να μετατρέψουμε το βίντεό μας σε φορμά αναγνωρίσιμο όπως το .avi για παράδειγμα.

Για τη μετατροπή θα χρειαστούμε κάποιο ειδικό πρόγραμμα. Στο προηγούμενο tutorial είχα αναφερθεί στο πρόγραμμα "Super" το οποίο μπορεί να είναι ίσως το πιο δυνατό στο είδος του αλλά είναι αρκετά δύσκολο. Δεν είχα ασχοληθεί ως τώρα με το θέμα αλλά μετά από ένα σύντομο ψάξιμο στο Google βρήκα το Pazera Free FLV to AVI Converter το οποίο είναι αρκετά εύχρηστο.

Μετά το κλικ στο προηγούμενο link, στη σελίδα που θα ανοίξει πατήστε στο "Download now" και μετά περιμένετε να ανοίξει το παραθυράκι αποθήκευσης του αρχείου και πατήστε ΟΚ. Ίσως αργήσει λιγάκι (επίτηδες για να χαζέψετε τα διαφημιστικά και μπας και κάνετε κανένα κλικ πουθενά και βγει κάνα φράγκο για την εταιρία που το φιλοξενεί για κατέβασμα). Σ' εμένα χρειάστηκε γύρω στα 10 δευτερόλεπτα.

Αποθηκεύετε λοιπόν το αρχείο και στη συνέχεια αποσυμπιέζετε τα περιεχόμενά του σε ένα φάκελο (είναι συμπιεσμένο, zip). Το πρόγραμμα δε χρειάζεται εγκατάσταση. Βρείτε το φάκελο που αποσυμπιέσατε τα περιεχόμενά του και κάντε διπλό κλικ στο flvtoavi.exe. Όπως βλέπετε στην παρακάτω εικόνα, τα αρχεία στο παράδειγμά μας αποσυμπιέστηκαν στο φάκελο "Pazera_Free_FLV_to_AVI_Converter" δηλ. όπως και το όνομα του zip αρχείου που κατέβασα. Αλλά αυτό είναι επιλογή σας.




Κάναμε λοιπόν διπλό κλικ στο flvtoavi.exe και ανοίξαμε την εφαρμογή.
Μόλις ανοίγουμε το πρόγραμμα, αντικρίζουμε την παρακάτω εικόνα:


Πηγαίνουμε πάνω στο μενού και επιλέγουμε File List > Add to files list (όπως φαίνετσι και στην παραπάνω εικόνα). Στο παράθυρο που ανοίγει, ψάχνουμε το flv βίντεο που κατεβάσαμε από το youtube στο δίσκο μας και το ανοίγουμε.

Στη συνέχεια πατάμε Convert και περιμένουμε να γίνει η μετατροπή. Το βίντεό μας θα αποθηκευτεί σε φορμά .avi στον ίδιο φάκελο που ήταν και το πρωτότυπο flv.


Το πρόγραμμα προσφέρει και τη δυνατότητα αποθήκευσης σε mpg καθώς και άλλες ρυθμίσεις αλλά αυτά είναι για γνώστες.
Τώρα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το νέο βίντεο (με την κατάληξη .avi) όπου θέλουμε (το παίζει ακόμα και ο Windows Media Player).

Καλή επιτυχία

κι όταν φτιάξετε καμιά καλή παρουσίαση για το σχολείο, ρίξτε κι εδώ κάνα link μπας και χρησιμεύσει και στους υπόλοιπους (και σ' εμένα βεβαίως βεβαίως).
Share:

Σημείωση: Μερικές εικόνες δεν φαίνονται ολόκληρες, κάντε κλικ πάνω τους για να τις δείτε σε πλήρες μέγεθος.


Δεν πρόλαβα να το πω ότι δε με εκφράζουν τα ιστολόγια (blog) και πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις αναγκάζομαι να αναθεωρήσω.

Το παρόν ιστολόγιο έγινε κατά τη διάρκεια του προγράμματος "Επιμόρφωση Β΄ Επιπέδου στις ΤΠΕ" αλλά μιας και κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης δημιουργούνται πολλές απορίες περί τα internetικά που δεν μπορούν να λυθούν επιτόπου λόγω ανύπαρκτων ταχυτήτων στο εργαστήριο (ISDN για 12 άτομα ταυτόχρονα!!), είπα να χρησιμοποιήσω το παρόν blog για αλληλοβοήθεια πάνω σ' αυτά τα θέματα.

Σήμερα λοιπόν λέγαμε στο μάθημα ότι μία καλή πηγή για πολυμέσα (video βασικά) που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στις παρουσιάσεις μας (Power Point) για εκπαιδευτικούς σκοπούς είναι το youtube. Το YouTube είναι μια σελίδα όπου ο καθένας μπορεί να ανεβάσει το βίντεό του ώστε να μπορεί να το δει ο κάθε επισκέπτης. Ας δούμε λοιπόν πώς θα κατεβάσουμε στο δίσκο μας ένα βίντεο του
YouTube για να το χρησιμοποιήσουμε αργότερα.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι γι' αυτό αλλά θα προσπαθήσουμε να ακολουθήσουμε τον πιο διαδεδομένο.

Πρώτα πρώτα ξεχάστε για λίγο τον Internet Explorer (IE) και πάμε να αλλάξουμε φυλλομετρητή γιατί θα μας διευκολύνει στο σκοπό μας. Ο νέος μας φυλλομετρητής (περιηγητής ή browser αν θέλετε) είναι ο Firefox. Για να τον εγκαταστήσουμε όμως θα χρειαστούμε για μια ακόμα φορά (τελευταία ίσως) τον IE.

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ FIREFOX

1. Κάντε κλικ στην παρακάτω διεύθυνση:

https://www.mozilla.org/el/firefox/new/

2. Θα ανοίξει η σελίδα του Firefox, κάντε κλικ στο πράσινο πινακιδάκι που λέει "Δωρεάν λήψη":





3. Στο παράθυρο που θα ανοίξει επιλέξτε "Εκτέλεση". Εναλλακτικά μπορείτε όμως να το αποθηκεύσετε στο δίσκο σας και να το εκτελέσετε από εκεί.




4. Το πρόγραμμα εγκατάστασης θα εκτελεστεί και τελικά θα εγκαταστήσει τον Firefox στον υπολογιστή μας. Αν δε δημιουργηθεί συντόμευσή του στην επιφάνεια εργασίας, ψάξτε και βρείτε την νεο - εγκαταστημένη εφαρμογή μέσα από την Έναρξη > Προγράμματα όπου θα έχει εγκατασταθεί στο φάκελο
Mozila Firefox, κάπου εκεί θα βρίσκεται:



Η διαφορές που βλέπετε στις εικόνες που παραθέτω ίσως να οφείλονται στη διαφορά λειτουργικού συστήματος. Το tutorial αυτό έγινε σε Vista και τα XP ίσως να έχουν κάποιες μικροδιαφορές, το ζουμί πάντως παραμένει το ίδιο, μην σας ξεγελάνε τα στολίδια.



5. Ανοίξτε λοιπόν τον Firefox. Στο πρώτο άνοιγμα θα σας ρωτήσει αν θέλετε να είναι αυτός το προεπιλεγμένο πρόγραμμα για περιήγηση ιστοσελίδων. Για την ευκολία μας στην εργασία που αναλάβαμε, απαντήστε καταφατικά, δεν υπάρχει κανένας φόβος γιατί την επόμενη φορά που θα ανοίξετε τον Internet Explorer, θα σας ρωτήσει εκείνος αν θέλετε να είναι το προεπιλεγμένο πρόγραμμά σας (βλέπετε, κονταροχτυπιούνται αυτοί οι δυο).

Αφού λοιπόν ο Firefox είναι πια ο προεπιλεγμένος σας φυλλομετρητής, συνεχίστε από εδώ και κάτω μέσα από αυτόν. Για να πετύχουμε το σκοπό μας, δεν μπορούμε να συνεχίσουμε πια με τον
Internet Explorer. Ό,τι κάνουμε από εδώ και κάτω, γίνεται μέσα από τον Firefox.

Ωραία.

Ήρθε η ώρα να εγκαταστήσουμε αυτό το "Πρόσθετο" που θα μας επιτρέψει να κατεβάζουμε τα βίντεο του
YouTube στον υπολογιστή μας. Αυτά τα "Πρόσθετα" - μικροεφαρμογές ή Add-ons είναι που έκαναν τον Firefox διάσημο. Το τι μπορούν να κάνουν, δε λέγεται αλλά αυτά δεν είναι επί του παρόντος. Συνεχίζουμε ακάθεκτοι:



ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ Video DownloadHelper ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ Firefox

6. Κ
άντε "αντιγραφή - επικόλληση" την παρακάτω διεύθυνση στη γραμμή διευθύνσεων του Firefox:
https://addons.mozilla.org/el/firefox/ (Τώρα πια δουλεύουμε στον Firefox, έτσι;)
Εδώ μπορείτε να βρείτε ό,τι πρόσθετο κρίνετε ότι σας χρειάζεται αλλά δεν είναι καιρός για χάζεμα, αφήστε το χάζεμα για άλλη φορά. Εμείς θέλουμε ένα συγκεκριμένο πρόσθετο που λέγεται "Video DownloadHelper".



7. Στο πεδίο "Αναζήτηση για πρόσθετα" που δείχνει το βελάκι παρακάτω, βάλτε τη φράση:
Video DownloadHelper και πατήστε Αναζήτηση (δεξιά) :



8. Μετά από μια μικρή καθυστέρηση θα οδηγηθούμε στα αποτελέσματα της αναζήτησης. Ίσως να είναι περισσότερα από το ζητούμενό μας αλλά εμείς κοιτάζουμε ποιο είναι το "δικό μας" το "Video DownloadHelper" και κάνουμε κλικ δεξιά του, εκεί που λέει "Προσθήκη στον Firefox" :




9. Στο παράθυρο που ανοίγει κάνουμε κλικ στο "Εγκατάσταση τώρα" :


Μετά την εγκατάσταση θα μας ζητηθεί επανεκκίνηση του Firefox. Επανεκκινούμε τον Firefox. Πιθανώς μετά την επανεκκίνηση να οδηγηθούμε αυτόματα στη σελίδα του Download Helper που μόλις εγκαταστήσαμε, αν θέλετε την διαβάζετε, μερικές φορές έχει κάποιες χρήσιμες συμβουλές (αγγλικά).


10. Κοιτάξτε λίγο πάνω ψηλά. Δίπλα από τη γραμμή διευθύνσεων, θα δείτε ένα καινούργιο "φρούτο" που δεν υπήρχε πριν: τρία κολλημένα μπαλάκια (κόκκινο, κίτρινο, μπλε) που περιστρέφονται και δίπλα, δεξιά, ένα μικροσκοπικό ανάποδο τριγωνάκι (βελάκι). Είναι ο Video
Download Helper.


11. Για να δούμε πώς τον χρησιμοποιούμε, πάμε να κατεβάσουμε το πρώτο βίντεό μας από το YouTube: Στη γραμμή διευθύνσεων του Firefox γράψτε απλά : youtube (τα www και τα com μπαίνουν μόνα τους). Για την εξάσκησή μας διαλέγουμε ένα βιντεάκι μικρής διάρκειας κάνοντας κλικ πάνω του. Το βίντεο αρχίζει να παίζει. Την ώρα που παίζει το βίντεο, πηγαίνουμε πάνω στον Download Helper (τα μπαλάκια που λέγαμε) και κάνουμε κλικ στο βελάκι δεξιά τους :
Θα δούμε να ανοίγει ένα μικρό μενού, επιτόπου, με τα βίντεο που παίχτηκαν τελευταία αλλά και αυτό που παίζεται μόλις. Κάντε κλικ πάνω στο όνομα του βίντεο που θέλετε. Μερικές φορές το όνομα του βίντεο εμφανίζεται διπλό. Προτιμήστε αυτό που έχει το πινακιδάκι "YouTube" πάνω του, συνήθως είναι το σωστό. Το άλλο είναι μηδενικό πολλές φορές. Καμιά φορά όμως συμβαίνει και το αντίθετο. Δοκιμάστε.
Αυτό ήταν, με το που θα κάνετε κλικ στο όνομα, θα ανοίξει το παράθυρο αποθήκευσης του αρχείου.

12. Προσέξτε μόνο στο παράθυρο που θα ανοίξει για αποθήκευση, το πού θα αποθηκεύσετε το βίντεό σας γιατί το πρόγραμμα από μόνο του το σώζει σε κάποιο δικό του φάκελο κα ίσως δυσκολευτείτε να το βρείτε. Επιλέξτε την "Επιφάνεια εργασίας" ή "Τα έγγραφά μου" για να το βρείτε εύκολα στη συνέχεια.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Μερικές διευκρινίσεις:Ο τρόπος που αναφέρεται παραπάνω ίσως να μην είναι και ο πιο εύκολος αλλά κατέληξε να είναι από τους πιο αξιόπιστους κι αυτό γιατί:
Το YouTube αλλάζει συχνά τον τρόπο αποθήκευσης και εσωτερικής δομής των σελίδων του με αποτέλεσμα η μικροεφαρμογή που κατεβάζει το βίντεό μας να χρειάζεται συχνά ανανέωση για να προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα ώστε να λειτουργήσει σωστά.

Το
YouTube δεν πρέπει να νιώθει και πολύ ευχαριστημένο με την δυνατότητα κατεβάσματος των βίντεο γιατί προτιμάει να τα δείτε μέσα από τη σελίδα του, αυξάνοντας έτσι την επισκεψιμότητα, άρα και τα έσοδα από διαφημίσεις, γι' αυτό προσπαθεί να μας κάνει τη ζωή δύσκολη στο κατέβασμα των βίντεο.

Το καλό με τον Video DownloadHelper είναι ότι προσαρμόζεται πολύ γρήγορα. Συνήθως σε μια - δυο μέρες μετά από την αλλαγή στο YouTube μπορεί να κατεβάσει πάλι κανονικά τα βίντεο που θέλουμε. Οι αναβαθμίσεις γίνονται αυτόματα μέσα από τον Firefox. Μόλις εντοπιστεί νέα αναβάθμιση, ο Firefox σας ζητάει την άδεια και αφού συναινέσετε, αναβαθμίζει αυτόματα την μικροεφαρμογή.

Και κάτι ακόμα:
Τα video του YouTube είναι σε φορμά *.flv το οποίο δεν το παίζουν όλοι οι video players και βέβαια δεν το δέχεται ούτε το Power Point. Αν θελήσετε να το βάλετε σε μια παρουσίαση, πρέπει να το μετατρέψουμε σε *.avi και αυτό είναι μια άλλη διαδικασία.

Πιστεύω μέσα στη βδομάδα να βρω το χρόνο να γράψω αυτή τη διαδικασία.

Για όσους τα καταφέρνουν μόνοι τους πάντως, μπορούν για Player να δοκιμάσουν τον SMPlayer και για μετατροπή από *.flv σε *.avi την εφαρμογή Super (κάτω, στο τέλος της σελίδας).
Και τα δύο προγράμματα είναι ελεύθερα.
Share:
.
Άνοιξα αυτό το blog στη διάρκεια της επιμόρφωσής μου ως εκπαιδευτικού στις νέες τεχνολογίες, πιο πολύ για να δω πώς δουλεύει το θέμα και πώς φτιάχνεται ένα blog.
Μιας και το έφτιαξα, είπα να γράψω κάτι και το πρώτο πράγμα που έγραψα ήταν ότι για την ώρα δε με εκφράζει το blogάρισμα και ότι προτιμώ τα forums, παραπέμποντας στη σελίδα του travelforum.gr που είναι σχετική με ταξίδια.

Στη συνέχεια όμως αναγκάστηκα να αναθεωρήσω τις απόψεις μου. Στην αρχή για πρακτικούς λόγους, θέλοντας να βοηθήσω κάποιους συμμαθητές μου στην επιμόρφωση (χρησιμοποιώντας το blog για το ανέβασμα κάποιων tutorials σχετικά με τα θέματα που κάναμε το απόγευμα) αλλά το θέμα δε σταμάτησε εκεί που υπέθεσα.

Τώρα βλέπω ότι ούτε κι εγώ δεν ξέρω πού θα βγει τελικά η υπόθεση και πόσο θα κρατήσει.

Καλή περιήγηση.
Share:

ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ

Παραλίες της Ηπείρου

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ


ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Nobody is perfect!


Lefteris Zikos

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Η φωτογραφία μου
Ιωάννινα, Greece
Δάσκαλος στο δημοτικό, κιθαρίστας, τραγουδιστής. Primary school teacher, quitarist, singer.